Արհեստական բանականությունը և թվային մարքեթինգի թրենդները
- Apr 14
- 1 min read

Արհեստական բանականությունը շատ արագ դարձավ թվային և արդյունավետ մարքեթինգ ստեղծող գործիքներից մեկը։ Բացի առօրյա տեքստեր և պատկերներ գեներացնելուց, շատ ընկերություններ այն օգտագործում են հաճախորդների հետ հարաբերությունները կառավարելու համար (CRM)։
Մարքեթինգային նորություններով կիսվող Marketing Week-ն այս տարի անցկացրել է փոքրիկ հետազոտություն, ըստ որի պարզել է, որ մարքեթոլոգների 54%-ն այսօր օգտագործում է արհեստական բանականություն, ինչը զգալի աճ է համեմատած 2024-ի, երբ արհեստական բանականություն օգտագործողները 37%-ն էին։
Նման ցուցանիշների աճի հետ, աճել են նաև ԱԲ գործիքները, կատարելագործվել են արդեն իսկ կիրառվողները և շատ բրենդների օգնում են բարձրացնել աշխատանքի արդյունավետությունը։ Օրինակ, ԱԲ-ի միջոցով բրենդներն իրականացնում են հաճախորդների սեգմենտավորում և ավելի հեշտ թիրախավորում անհրաժեշտ լսարանը՝ գովազդային մարքեթինգ տրամադրելիս։ Որոշ ընկերություններ էլ օգտագործում են ԱԲ ալգորիթմները՝ իրական ժամանակում ապրանքների արժեքներն ավելի պարզ և արագ կերպով փոխելու համար։ Սա հիմնված է պահանջարկի, մրցակցության ու հաճախորդի վարքագծի փոփոխություններով։
Հարկ է նշել, որ ԱԲ-ի ճիշտ օգտագործումը պահանջում է որոշակի ժամանակ։ Ճիշտ է, այն հասանելի է և կարող է լիովին օգտագործվել, այնուամենայնիվ կարևոր է սովորել ԱԲ-ի գործիքներն ու հնարավորությունները։ Այս կերպ կխնայեք ինչպես ժամանակ, այնպես էլ միջոցներ։
Comments